promotional banner

Θέλεις δουλειά; Μάθε facebook και twitter


H δημοσιογραφία υπήρξε ανέκαθεν ένα από τα πλέον ανταγωνιστικά επαγγέλματα, όμως οι επίδοξοι λειτουργοί του Τύπου του μέλλοντος σίγουρα θα τα βρουν πιο… σκούρα από τις προηγούμενες γενιές, καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται την ίδια στιγμή που η οικονομική κρίση αλλά και η ανάπτυξη της τεχνολογίας μειώνουν δραματικά τις θέσεις εργασίας.

Η τεχνολογία, λοιπόν, και ειδικότερα οι ικανότητες ενός δημοσιογράφου να διαχειρίζεται εξαιρετικά τους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, όπως το facebook αλλά και το twitter, φαίνεται πως θα είναι ζωτικής σημασίας στην προσπάθεια κάποιου να βρει δουλειά. Αυτό τουλάχιστον συμπεραίνει έρευνα της αμερικανικής εταιρείας μάρκετιγκ MarketPro, η οποία λέει πως μόνο οι γνώστες της τεχνολογίας και ειδικά των παραπάνω εφαρμογών θα μπορέσουν να επιβιώσουν στο νέο περιβάλλον των μίντια, κι αυτό γιατί το facebook, το myspace και το twitter αποτελούν μέσα για τις εταιρείες να περάσουν τα μηνύματά τους και μάλιστα χωρίς κόστος. Μάλιστα, στην έρευνά της η MarketPro συμπεριέλαβε και χαρακτηριστικά δείγματα αγγελιών εφημερίδων και καναλιών που ψάχνουν δημοσιογράφους θέτοντας ως απαραίτητες προϋποθέσεις εκτός από ένα καλό βιογραφικό και προϋπηρεσία και την άριστη γνώση χρήσης των δημοφιλών ιστοσελίδων. “Οι σελίδες του facebook δεν έχουν να κάνουν με επιχειρήσεις αλλά με κάποιον ως πρόσωπο, όμως το πώς οι άνθρωποι σε βλέπουν ως άτομο επηρεάζει τελικά και τον τρόπο που αντιλαμβάνονται την εταιρεία που δουλεύεις”, τονίζει ο Μπομπ Βαν Ρόσουμ, πρόεδρος της MarketPro.