Νέα οικονομική Porsche 911
Η νέα Porsche 911 Turbo συνδυάζει εμπνευσμένες καινοτομίες στον τομέα της τεχνολογίας με ακόμα πιο προηγμένο και υψηλής αισθητικής σχεδιασμό. Όλα τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων είναι σημαντικά βελτιωμένα, ενώ η νέα 911 Turbo συνδυάζει τη σημαντικά βελτιωμένη αποδοτικότητα στην κατανάλωση καυσίμου και το μικρότερο βάρος με περισσότερη ισχύ, ακόμα μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Ειδικά σε ό,τι αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου και τις δυναμικές επιδόσεις, η νέα, κορυφαία 911 από το Zuffenhausen ξεχωρίζει πλέον από τους ανταγωνιστές της ακόμα περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν. Το νέο κορυφαίο μοντέλο της Porsche παρουσιάζεται στο κοινό για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης, από τις 17 έως τις 27 Σεπτεμβρίου.
Η καρδιά αλλά και το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό της έβδομης γενιάς της 911 Turbo είναι ο νέος κινητήρας 3,8 λίτρων, με μέγιστη ισχύ 500 ίππων. Ο πρώτος αυτός ολοκαίνουργιος κινητήρας στην 35ετή ιστορία της Turbo διαθέτει χαρακτηριστικά όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου (DFI) και ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου που χρησιμοποιείται αποκλειστικά από την Porsche σε βενζινοκινητήρα. Προαιρετικά δε, ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί για πρώτη φορά με το επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK (Doppelkupplungsgetriebe) της Porsche.
Τα μοντέλα με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK διατίθενται επίσης και με ένα νέο, προαιρετικό τριάκτινο τιμόνι, το οποίο διαθέτει paddles και αποτελεί μια εναλλακτική λύση στο τιμόνι του βασικού εξοπλισμού με τους δοκιμασμένους διακόπτες αλλαγής σχέσεων. Τοποθετημένα σταθερά στο τιμόνι, το δεξί paddle χρησιμοποιείται για την επιλογή μεγαλύτερων σχέσεων, ενώ το αριστερό για την επιλογή μικρότερων.
Σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Turbo, τόσο το τιμόνι με τα paddles όσο και το τιμόνι με τους διακόπτες αλλαγής σχέσεων του PDK διαθέτουν ενσωματωμένες ενδείξεις για το σύστημα Launch Control και για τα προγράμματα Sport/Sport Plus, για τα οποία, ωστόσο, ο σχεδιασμός είναι διαφορετικός στους δύο τύπους τιμονιού.
Με το συνδυασμό του κιβωτίου ταχυτήτων PDK, του συστήματος άμεσου ψεκασμού καυσίμου και της υπερπλήρωσης του κινητήρα εξασφαλίζεται ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο αποδοτικότητας, ευκινησίας, απόκρισης και επιδόσεων, ενώ στην Porsche 911 Turbo οι εκπομπές CO2 είναι μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά σχεδόν 18%.
Έτσι, το νέο μοντέλο είναι μοναδικό στην κατηγορία του και σε αυτόν τον τομέα. Ανάλογα με τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου, το νέο κορυφαίο μοντέλο χρειάζεται μόλις 11,4 – 11,7 λίτρα /100 χλμ. με βάση την προδιαγραφή EU5. Και σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας της, η νέα Turbo παραμένει ακόμα πιο κάτω από το κρίσιμο επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου, πάνω από το οποίο επιβάλλεται ειδικός φόρος καυσίμου σε αυτοκίνητα με υψηλή κατανάλωση στις ΗΠΑ.
Και όλα αυτά παρά τα 3,4 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 312 χλμ./ώρα.
Ο οδηγός της νέας Turbo θα απολαμβάνει επίσης βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, λεπτομερείς βελτιώσεις του συστήματος τετρακίνησης, καθώς και το Σύστημα Διαχείρισης Ευστάθειας (PSM), το οποίο πλέον υποστηρίζεται από το προαιρετικό νέο σύστημα PTV (Porsche Torque Vectoring). Το σύστημα αυτό ενισχύει ακόμα περισσότερο την ευκινησία του αυτοκινήτου και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση στην οδήγηση.
Οι πωλήσεις της νέας Porsche 911 Turbo, στις εκδόσεις Coupé και Cabriolet, θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα στα τέλη Νοεμβρίου 2009.
• Σχέσεις και Σεξ - 3 άρθρα κάθε μέρα. Στις 11 το πρωί στις 5 το απόγευμα και στις 11 το βράδυ.
• Αρκάς - Κάθε βράδυ στις 11:30
• Πρόγνωση Καιρού - Κάθε βράδυ στις 11:45
• Σαν Σήμερα - Κάθε βράδυ στις 00:00
• Εναλλακτική αθλητική ενημέρωση - Κάθε βράδυ 00:00-02:00