promotional banner

Διαφημίσεις και στο Twitter


Η ραγδαία ανάπτυξη του Twitter, οδηγεί τους διαχειριστές του στο να ψάχνουν τρόπους να εξαργυρώσουν τη δημοφιλία του, μέσω της διαφήμισης.

Έτσι, πρόκειται οι όροι λειτουργίας αλλάζουν, ώστε να επιτραπεί, στους διαφημιστές να έρθουν σε επαφή με τα περίπου 45 εκατομμύρια ανθρώπων που επισκέπτονται κάθε μήνα την ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

Το Twitter, μετά από δύο χρόνια λειτουργίας και αποστολής σύντομων μηνυμάτων μεταξύ των μελών του(microblogging), ήρθε προφανώς η ώρα να μετατρέψει την επιτυχία του σε λογαριασμούς με πολλά μηδενικά. Την Πέμπτη υπήρξε μια επανεξέταση των όρων λειτουργίας για να επιτραπεί η προσθήκη διαφημίσεων στην ιστοσελίδα.

"Αφήνουμε την πόρτα ανοιχτή για διαφημίσεις. Θέλουμε να έχουμε πολλές επιλογές" έγραψε ο ιδρυτής του Twitter Biz Stone στο επίσημο blog της ιστοσελίδας(blog.twitter.com/).

Η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη, εφόσον οι διαφημίσεις είναι ο τρόπος για να παραμένουν οι ιστοσελίδες δωρεάν για τους χρήστες και ταυτόχρονα να κερδίζουν χρήματα. Η διείσδυση του Twitter στο διαδίκτυο είναι εντυπωσιακή και το γεγονός ότι τον περασμένο Ιούνιο έφθασε τους 44,5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες, είναι φυσικό να του δίνει πολλές ευκαιρίες για κέρδη μέσω της διαφήμισης.

Πάντως υπάρχουν και πολλοί αναλυτές που ανησυχούν για τον τρόπο που επηρεάζουν οι διαφημίσεις τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, καθώς θεωρούν ότι μπορεί να υπάρξουν περιορισμοί στο περιεχόμενο που θα τίθενται από τις διαφημιστικές εταιρείες.

Γεγονός είναι όμως ότι οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες δίνουν χρυσές ευκαιρίες για διαφήμιση, λόγω του αριθμού των μελών τους, του αυξημένου χρόνου που περνάνε οι άνθρωποι σε αυτές, αλλά και λόγω του ότι υπάρχει η δυνατότητα ανίχνευσης των προτιμήσεων του κοινού και επομένως η δυνατότητα στοχευμένης διαφήμισης. Επίπλέον, τα περιθώρια κέρδους για το Twitter, είναι τεράστια, επομένως παρά τις όποιες ενστάσεις, ο "γάμος" συμφέρει και τις δύο πλευρές.

Επιμέλεια: Μάνος Χωριανόπουλος