promotional banner

Τι σημαίνει: Έφαγα πόρτα;


Έφαγα πόρτα.
Δεν με άφησαν να μπω σε μαγαζί διασκέδασης.
(Πήγαμε να μπούμε στο μπαράκι αλλά φάγαμε πόρτα.)

Έφαγα σαβούρα.
Γλίστρησα κι έπεσα κάτω.
(Πρόσεχε Θανάση με τη μηχανή, μη φας καμιά σαβούρα γιατί ο δρόμος είναι βρεγμένος.)

Έφαγα πίκρα.
Απογοητεύτηκα.
(Τις πρώτες μέρες στο στρατό, η αλήθεια είναι ότι έφαγα πίκρα, αλλά μετά άρχισα να συνηθίζω και να γελάω μ' αυτά που έβλεπα.)

Τον έφαγε λάχανο!
Επικράτησε άνετα.
(Στα τελευταία μέτρα της κούρσας τον έφαγε λάχανο ο δικός μας αθλητής.)

Έφαγα τον κόσμο.
Έψαξα πάρα πολύ να βρω κάτι ή κάποιον.
(Που χάθηκες ρε Βαγγέλη; Έφαγα τον κόσμο για να σε βρω!)

Τα έτσουξα.
Ήπια πολύ αλκοόλ.
(Χθες βράδυ πήγα στο απέναντι τσιπουράδικο και τα έτσουξα μόνος μου.)

Του έστριψε.
Τρελάθηκε.
(Από τότε που πέθανε η γυναίκα του κι έμεινε μόνος, του 'στριψε.)

Με έστησε.
Περίμενα κάποιον ή κάποια πολλή ώρα.
(Αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου είναι να με στήνουν στα ραντεβού.)

Μου την έπεσε.
α) Μου έδειξε ότι με θέλει ερωτικά.
β) Μου επιτέθηκε.
(Χθες, στο πάρτι, μου την έπεσαν ο Νάσος κι ο Γιώργος και δεν ήξερα τι να κάνω.)
(-Γιατί μαλώνετε; -Εγώ δε φταίω, αυτός μου την έπεσε πρώτος.)

Έπεσε στα μάτια μου.
Με απογοήτευσε.
(Μ' αυτό που έκανε χθες, έπεσε στα μάτια μου. Δεν θέλω να τον ξαναδώ.)

Είμαι πεσμένος...
Είμαι κουρασμένος ή στεναχωρημένος.
(Σε βλέπω λίγο πεσμένο σήμερα. Σου συμβαίνει κάτι;)

Την κάτσαμε...
"Την κάτσαμε..." "Την κάτσαμε τη βάρκα.."
Αποτύχαμε, είμαστε σε δύσκολη θέση.
(Κοιτάω, και τι να δώ; Μας είχαν κλέψει την τσάντα με τα διαβατήρια και τα χρήματα. Ωχ, λέω μέσα μου, την κάτσαμε τώρα!)

Μου την έκατσε!
Με εξαπάτησε.
(Μου την έκατσε ο Λεωνίδας! Μου πούλησε το αυτοκίνητο του χωρίς να μου πει πως έχει πρόβλημα.)

Μου την είπε...
Με μάλωσε, μου έκανε παρατήρηση.
(Μου την είπε η Μαριάννα που δεν της τηλεφώνησα στη γιορτή της.)

Τα είδα όλα!
α) Κουράστηκα πολύ.
(Μέχρι ν' ανέβω στον δωδέκατο όροφο, από τις σκάλες, τα είδα όλα!)
β) Φοβήθηκα
(Κι εκεί που έκανα το μπάνιο μου, έρχεται ένα αεροπλάνο από πάνω, τόσο κοντά που τα είδα όλα μεγάλε!)
γ) Εντυπωσιάστηκα πολύ από κάτι.
(Εκεί που τα είδα όλα ήταν όταν μπήκα μέσα για πρώτη φορά στην όπερα της Βιέννης.) [ΠΗΓΗ]