promotional banner

Jana Rawlinson: Μετάλλιο ή... μπούστο;


Η πρωταθλήτρια των 400μ με εμπόδια Γιάνα Ρόουλινσον αποφάσισε να αφαιρέσει τα εμφυτεύματα από το στήθος της, προκειμένου να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες για ένα ολυμπιακό μετάλλιο στους Αγώνες του Λονδίνου.

Μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος, αλλά μπρος στο μετάλλιο μπορούμε να αφήσουμε την ομορφιά στην άκρη. Κάπως έτσι σκέφτηκε η Γιάνα Ρόουλινσον, η οποία δεν θέλει πλέον να έχει το πλούσιο μπούστο που απέκτησε μετά την επέμβαση που έκανε. Ο λόγος; Το πληθωρικό στήθος της Αυστραλέζας της... κόβει δευτερόλεπτα σε κάθε κούρσα, κάτι που σημαίνει ότι αποτελεί εμπόδιο στα σχέδιά της, για διάκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012.

Έτσι, αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να μπει και πάλι στο χειρουργείο για μια ακόμη αισθητική επέμβαση, αυτή τη φορά όμως για να αφαιρέσει τα εμφυτεύματα. Η ίδια σε δηλώσεις της τόνισε ότι δεν θέλει να μοιάζει με κάποιες άλλες αθλήτριες που φέρνουν περισσότερο σε άνδρα, παρόλα αυτά θέλει να είναι ειλικρινής με τον εαυτό της, όπως είπε.

«Σίγουρα μου αρέσει να έχω μεγάλο στήθος, όμως έχω μεγαλώσει αρκετά για να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου για το ποια είμαι. Όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη βλέπω γυμνασμένα χέρια, μεγάλους ώμους και δυνατά πόδια. Αυτά είναι τα στοιχεία που χρειάζομαι για να τρέχω γρήγορα, αλλά δεν με κάνουν ελκυστική.

Υπάρχουν γυναίκες που έχουν στεφθεί χρυσές Ολυμπιονίκες, όμως μοιάζουν με άνδρες και δεν θέλω να γίνω έτσι. Όμως, θέλω να είμαι στην καλύτερη αγωνιστική κατάσταση όταν θα βρεθώ στο Λονδίνο», σχολίασε μεταξύ άλλων η Ρόουλινσον, η οποία έχει στεφθεί δύο φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια το 2003 και το 2007.

Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου αποκλείστηκε από την αποστολή της Αυστραλίας λόγω τραυματισμού.

[gazzetta.gr]