promotional banner

Ενας στους 3 Ελληνες χρησιμοποιεί ίντερνετ


Σε απαραίτητο εργαλείο όλο και περισσότερων Ελλήνων εξελίσσεται το Διαδίκτυο, όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας της Metron Analysis, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της «Η».

Η έρευνα, η οποία έγινε σε τετραμηνιαία βάση, έδειξε αφενός ότι το ποσοστό διείσδυσης στους Έλληνες ανέβηκε στο 33,9%, το υψηλότερο που έχουν εμφανίσει οι μετρήσεις της Metron. Παράλληλα, συνεχίζεται η αυξητική τάση στη συχνότητα χρήσης του Διαδικτύου, κάτι που δείχνει ότι το συγκεκριμένο μέσο εξελίσσεται σε βασικό κομμάτι της καθημερινότητας όλο και περισσότερων Ελλήνων.

Το ποσοστό των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου που «σερφάρουν» τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα έχει φθάσει πλέον στο 92,8%, όταν τον περασμένο Νοέμβριο ήταν στο 90%, τον Ιούνιο του 2008 στο 87,9%, πριν από ένα χρόνο στο 86,3% και τον Δεκέμβριο του 2007 στο 83,8%.

Η έρευνα του περασμένου Νοεμβρίου είχε δείξει μία μείωση του ποσοστού διείσδυσης στους ενήλικες Έλληνες, καθώς είχε πέσει στο 29,7% από 32,3% τον Ιούνιο του 2008. Η εν λόγω μείωση αποδείχθηκε προσωρινή και το ποσοστό διείσδυσης παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση της τάξεως των 4,3 μονάδων για να διαμορφωθεί στο 33,9%, το οποίο πλησιάζει αρκετά τα νούμερα που δίνουν άλλες αντίστοιχου περιεχομένου έρευνες που δόθηκαν πρόσφατα στη δημοσιότητα.

Προφίλ χρήστη
Εκεί που παρουσιάζεται σταθερότητα είναι στο προφίλ του Έλληνα χρήστη. Η διείσδυση του Διαδικτύου είναι υψηλότερη στους άνδρες (38,2% έναντι 29,8% στις γυναίκες) και στις ηλικίες 18-24 ετών (70,7%) και 25-34 ετών (57,2%). Επιπλέον, όσο υψηλότερο το επίπεδο μόρφωσης τόσο μεγαλύτερο και το ποσοστό χρήσης, δεδομένου ότι το 69,8% όσων έχουν πανεπιστημιακή μόρφωση συνδέονται στο Internet, με τα ποσοστά να πέφτουν δραματικά στο 34,8% και στο 2,4% στους απόφοιτους Λυκείου και Δημοτικού αντίστοιχα.

Φοιτητές
Οπως είναι αναμενόμενο, υψηλά ποσοστά διείσδυσης παρατηρούνται στους φοιτητές (70,7%), ενώ γενικότερα καταγράφεται αυξητική τάση όσο μετακινούμαστε προς ανώτερα κοινωνικά στρώματα, με τη διείσδυση του Internet να ανέρχεται στο 48% στη μεσαία και ανώτερη τάξη. Κύριος τόπος χρήσης παραμένει το σπίτι (81,7%) και η εργασία (34,1%). Πάντως, οι περισσότεροι Έλληνες «κυβερνοναύτες» θεωρούν το Internet, κατά κύριο λόγο, περισσότερο μέσο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας παρά επαγγελματικό εργαλείο.