promotional banner

Frankfurt Motor Show (Μέρος 4ο)


Το μέλλον βρίσκεται στα αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρες; Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει –ή έστω να προβλέψει- το τι μας ξημερώνει αύριο. Επομένως, όσο πιθανό είναι να δούμε σύντομα αυτοκίνητα που θα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια, άλλο τόσο απίθανη μπορεί να δείχνει η πιθανότητα πλήρους απεξάρτησης από τα συμβατικά καύσιμα.


Η αυτοκινητοβιομηχανίες όμως ολοένα και περισσότερο αναζητούν «καθαρές» λύσεις. Κάτι που φάνηκε και στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, στην οποία τα μοντέλα που συνδέονται με την πρίζα του ηλεκτρικού για να … πάρουν ενέργεια, ήταν αρκετά.

Peugeot BB1

Από τα μοντέλα που... ξετρελαίνουν τον κόσμο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Αφενός λόγω σχήματος και χώρων. Αφού με μήκος μόλις 2,5 μέτρων -ιδανικό για τις μετακινήσεις στην πόλη- καταφέρνει να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες και διαθέτει και χώρο φόρτωσης όγκου 160 λίτρων.

Συγχρόνως, η εμφάνιση είναι εντυπωσιακή. Με μεγάλες γυάλινες επιφάνεις που εξασφαλίζουν άπλετο φως στην καμπίνα. Για την κίνηση του αυτοκινήτου η γαλλική φίρμα επέλεξε τη λύση με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Ο κάθε ένας έχει ιπποδύναμη 10 αλόγων και είναι τοποθετημένοι σε κάθε κινητήριο τροχό. Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει το αυτοκίνητο είναι 90 χλμ. /ώρα ενώ η αυτονομία του φθάνει τα 120 χλμ.



VW E-Up!

Η VW αποφάσισε να μπει στον χώρο τον ηλεκτρικών αυτοκινήτων και, όπως δείχνουν τα πράγματα είναι πολύ κοντά στο να παρουσιάσει το πρώτο μοντέλο παραγωγής το οποίο θα κινείται με ρεύμα από μπαταρίες. Το E-Up, που παρουσιάζεται στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης διαθέτει όλα αυτά τα στοιχεία.

Διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου, έναν ηλεκτροκινητήρα που έχει μέγιστη ισχύ 60 KW, χρειάζεται μόλις 11,3 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα και, τέλος, έχει αυτονομία 130 χιλιόμετρα. Η εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι ελκυστική, το νμήκος του φθάνει τα 3,20 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει με άνεση τρεις έως τέσσερις επιβάτες.



Trabant Electric

Στην εποχή του ψυχρού πολέμου, αποτέλεσε το σήμα κατατεθέν της Ανατολικής Γερμανίας. Τώρα αναβιώνει μέσω των εταιριών IndiKar και Herpa. Προς το παρόν είναι μόνο εκθεσιακό μοντέλο. Όμως οι δύο εταιρίες φιλοδοξούν να καταφέρουν να προσελκύσουν επενδυτές και να βγάλουν το αυτοκίνητο στην παραγωγή μέχρι το 2012. Το νέο Trabant θα είναι ηλεκτροκίνητο με αυτονομία 250 χλμ. Η ηλιοροφή ενδέχεται να εξοπλιστεί με ηλιακούς συλλέκτες για μεγαλύτερη εξοικονόμηση ενέργειας.



Renault Twizy Zero Concept

Στην Φρανκφούρτη η Renault παρουσιάζει την σειρά ΖΕ (Zero Emission – Μηδενικές εκπομπές ρύπων). Με μία πλήρη γκάμα, που περιλαμβάνει τα Fluence, Twizy, Kangoo και Zoe. Το πιο εντυπωσιακό από όλα είναι το Twizy. To οποίο αποτελεί κάτι μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτα. Το πίσω κάθισμα ρυθμίζεται ανάλογα με το σωματότυπο του επιβάτη και ο οδηγός φοράει ζώνη τεσσάρων σημείων. Διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και μηδενικές εκπομπές. Ο χώρος που καταλαμβάνει είναι 2,3 μέτρα μήκους και έχει κύκλο στροφής 3 μέτρων, όσο, δηλαδή, ένα σκούτερ. Αντίστοιχη είναι και η τελική του ταχύτητα των 75 χλμ. /ώρα.



Mercedes B-Class F-Cell

Η οικολογική εκδοχή της B-Class που θα κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων και θα αντλεί την ενέργεια του από μπαταρίες που φορτίζονται και αυτές με τη σειρά τους από κυψέλες υδρογόνου. Οι επιδόσεις που θα προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας είναι αντίστοιχες με αυτές ενός βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων. Θα χρειάζεται λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει στα 100 χιλιόμετρα από στάση. Η μπαταρία ιόντων λιθίου του χαρίζει αυτονομία για περίπου 400 χιλιόμετρα. Η έναρξη παραγωγής τοποθετείται στα μέσα του 2010.



[ΠΗΓΗ]
  1. Frankfurt Motor Show (Μέρος 3ο)
  2. Frankfurt Motor Show (Μέρος 2ο)
  3. Frankfurt Motor Show
  4. Frankfurt Motor Show 2009: Girls - Δείτε το βίντεο

Σχέσεις και Σεξ - 3 άρθρα κάθε μέρα. Στις 11 το πρωί στις 5 το απόγευμα και στις 11 το βράδυ.
Αρκάς - Κάθε βράδυ στις 11:30
Πρόγνωση Καιρού - Κάθε βράδυ στις 11:45
Σαν Σήμερα - Κάθε βράδυ στις 00:00
Εναλλακτική αθλητική ενημέρωση - Κάθε βράδυ 00:00-02:00