promotional banner

Οι U2 στην Ελλάδα


Για πολλούς είναι ένα συγκρότημα δεινοσαύρων ή και η τελευταία μεγάλη ροκ μπάντα. Οι υπόλοιποι απλώς τους ακολουθούν πιστά σε κάθε τους βήμα.

Το rock στα μεγάλα στάδια είναι το τελικό μέτωπο, οι U2 θαρραλέα πήγαν εκεί όπου κανείς άλλος δεν έχει ξαναπάει» The Globe & Mail, Toronto

Ακολουθώντας την τεράστια επιτυχία της περιοδείας 2009, οι U2 επιβεβαίωσαν ότι η πολύ επιτυχημένη 360° Tour θα συνεχιστεί το 2010, σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας παραγωγής Live Nation. Έχοντας μόλις κυκλοφορήσει το U2 Mobile άλμπουμ τους, “No Line On The Horizon”, το 12ο στούντιο άλμπουμ του συγκροτήματος, η περιοδεία 2010 θα έχει χορηγό για μια ακόμη φορά την BlackBerry.

Με ένα κυλινδρικό σύστημα βίντεο που αποτελείται από πλέγμα οθονών LED και μια ατσάλινη κατασκευή που βρίσκεται 150 πόδια (45 μέτρα) από το έδαφος πάνω από μια τεράστια σκηνή με περιστρεφόμενες γέφυρες, το συγκρότημα δημιούργησε μια μοναδικά άμεση προς τους θεατές εμπειρία 360 μοιρών. Οπότε, οι Ευρωπαίοι θαυμαστές που δεν είχαν την δυνατότητα να παρευρεθούν, θα έχουν μια νέα ευκαιρία να ζήσουν την φαντασμαγορική εμπειρία της U2 360° Tour μέσα στον επόμενο χρόνο με επιβεβαιωμένες στάσεις σε Γερμανία, Δανία, Φινλανδία, Ρωσία, Αυστρία, Ελλάδα, Τουρκία, Γαλλία, Βέλγιο, Ισπανία και Πορτογαλία.

Κρατώντας την ιδέα ότι αυτή η περιοδεία είναι κάτι περισσότερο από μια μοναδική σκηνική κατασκευή με άριστη ορατότητα, τα εισιτήρια για την U2 360° 2010 περιοδεία θα κυμανθούν για ακόμα μια φορά με τρόπο που το 85% αυτών θα τιμώνται λιγότερο από 95 ευρώ, με γενική είσοδο στην αρένα στην τιμή των 55 ευρώ και τουλάχιστον 10.000 εισιτήρια στην τιμή των 30 ευρώ (ή το ισότιμο).

Εισιτήρια για τις εμφανίσεις των U2 στα πλαίσια της 360° Tour, στο Χόρσενς, στο Ελσίνκι και στη Βιέννη θα διατεθούν προς πώληση από το επόμενο Σαββατοκύριακο (δείτε παρακάτω το πρόγραμμα).
Η διάθεση εισιτηρίων για τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές συναυλίες θα γίνει τις επόμενες εβδομάδες. Οι λεπτομέρειες για όλες τις ημερομηνίες, οι πληροφορίες για τη διάθεση εισιτηρίων καθώς και οπτικό υλικό και βίντεο από τη μοναδική παραγωγή και το πλάνο των θέσεων είναι διαθέσιμα στο U2.com

Οι εγγεγραμμένοι στο U2.com θα έχουν αποκλειστικά τη δυνατότητα να αγοράσουν εισιτήρια για τις συναυλίες του 2010 νωρίτερα από την ημερομηνία διάθεσης των εισιτηρίων για το ευρύ κοινό. Επιπλέον, οι ήδη εγγεγραμμένοι που θα ανανεώσουν την συνδρομή τους και αυτοί που θα εγγραφούν για πρώτη φορά – θα λάβουν ένα limited edition U2 remix CD. Όλες οι λεπτομέρειες στο: www.u2.com

Η U2 360° Tour είναι μία παραγωγή της Live Nation Global Touring και χορηγία της εταιρείας BlackBerry

www.U2.com

U2 360° TOUR 2010

Presented by BlackBerry

EUROPEAN TOUR ITINERARY

10-August Frankfurt, Germany Commerzbank Arena On sale soon
12-August Hannover, Germany AWD Stadium On sale soon
15-August Horsens, Denmark Stadium On sale Oct. 03
20-August Helsinki, Finland Olympic Stadium On sale Oct. 05
25-August Moscow, Russia Luzhniki On sale soon
30-August Vienna, Austria Ernst Happel Stadium On sale Oct. 03

03-September Athens, Greece Olympic Stadium On sale soon
06-September Istanbul, Turkey Ataturk Olympic Stadium On sale soon
15-September Munich, Germany Olympic Stadium On sale soon
18-September Paris, France Stade de France On sale soon
29-September Seville, Spain Olympic Stadium On sale soon

02-October Coimbra, Portugal Stadium On sale soon

Επιπλέον ημερομηνίες και πόλεις θα επιβεβαιωθούν σύντομα. Το πρόγραμμα μπορεί να αλλάξει.

Για ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με την περιοδεία και τα εισιτήρια, fan club memberships, merchandise και άλλα, επισκεφτείτε: www.U2.com

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ LIVE NATION

Η αποστολή της Live Nation είναι να μεγιστοποιήσει τη συναυλιακή εμπειρία. Ο βασικός στόχος της εταιρείας είναι η παραγωγή και προώθηση ζωντανών εμφανίσεων καλλιτεχνών μέσω ενός παγκόσμιου συναυλιακού δικτύου. Η Live Nation είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής συναυλιών παγκοσμίως, διοργανώνοντας πάνω από 22.000 εμφανίσεις για 1.600 καλλιτέχνες σε 33 χώρες ετησίως. Κατά τη διάρκεια του 2008, η εταιρεία διέθεσε πάνω από 50 εκατ. εισιτήρια και προσέλκυσε πάνω από 70 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα LiveNation.com. Η Live Nation ηγείται της επανάστασης στη μουσική βιομηχανία επεκτείνοντας το πεδίο διοργάνωσης συναυλιών στη διάθεση εισιτηρίων και χτίζοντας έτσι την πρώτη συναυλιακή πλατφόρμα στη μουσική βιομηχανία που ολοκληρώνει τη σχέση καλλιτέχνη fan. Με βάση το Λος Aντζελες στην Καλιφόρνια, η Live Nation έχει εισαχθεί στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το σύμβολο LYV.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία μπορείτε να επισκεφτείτε το www.livenation.com/investors.


Η συναυλία της Αθήνας είναι μια παραγωγή της Live Nation Global Touring και της Big Star Touring L.T.D.





[ΠΗΓΗ]