
Απρόθυμη να πληρώνει συνδρομή δηλώνει η πλειοψηφία των χρηστών Internet σύμφωνα με έρευνα της GFK από την οποία προκύπτει ότι οι Ελληνες χρήστες που ζητούν δωρεάν περιεχόμενο ξεπερνούν το 50%.
Η έρευνα διεξήχθη από την GfK Custom Research και την GfK Association για λογαριασμό της Wall Street Journal σε 17 Ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ.
Η πλειοψηφία (46%) επιθυμεί ελεύθερη πρόσβαση στο περιεχόμενο αλλά είναι πρόθυμη να συμβιβαστεί με την ύπαρξη διαφήμισης. Συγκεκριμένα περισσότεροι από το 50% των Ελλήνων, Βέλγων, Σουηδών και Αμερικανών ψήφισε για ελεύθερο περιεχόμενο το οποίο ωστόσο θα συνδυάζεται με διαφημιστικά banners.
Μόνο το 13% των χρηστών με ιδιωτική πρόσβαση στο διαδίκτυο θα δέχονταν να πληρώσουν για online πληροφορία ενώ το 8% θα αποδέχονταν ένα τέλος για περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις και 5% θα πλήρωνε για να έχει πρόσβαση σε περιεχόμενο που θα περιείχε διαφήμιση.

Μικρές διαφοροποιήσεις γίνονται επίσης ορατές αν οι χρήστες του Internet αναλυθούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις χρήσης. Στη Σουηδία ένα υψηλότερο ποσοστό αποδοχής συνδρομής για την πρόσβαση σε περιεχόμενο μπορεί να παρατηρηθεί ανάμεσα σε αυτούς που αρέσκονται στο να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για blogging και e-finance. Οι Βρετανοί bloggers έχουν επίσης ποιο θετική άποψη έναντι της συνδρομής.
Εφαρμογές όπως το Facebook, Twitter και το Linkedin έρχονται στην 4η θέση των προτιμήσεων των χρηστών για όλες τις χώρες καθώς 1 στους 4 χρήστες χρησιμοποιεί μια τέτοια κοινότητα διαδικτύωσης. Τούρκοι, Βρετανοί, Έλληνες και Αμερικανοί απολαμβάνουν την κοινωνική διαδικτύωση πάνω από το μέσο όρο ενώ Γερμανοί, Βούλγαροι και Ρουμάνοι, είναι πολύ επιφυλακτική για αυτά τα κοινωνικά portals. Μόνο 7% περίπου των ερωτηθέντων σε αυτές τις χώρες δήλωσαν ότι συμπεριλαμβάνουν την κοινωνική διαδικτύωση ανάμεσα στις δραστηριότητές τους στο Internet.
Σε όλες τις χώρες - με εξαίρεση - την Ολλανδία - είναι κυρίως οι γυναίκες αυτές που κάνουν χρήση αυτών των online υπηρεσιών.
Η αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι επίσης πιο πολύ γυναικεία δραστηριότητα (γυναίκες 63%, άνδρες 47%). Σε αντίθεση η ανάγνωση νέων και η ενημέρωση για τις πρόσφατες εξελίξεις στα αθλητικά είναι πιο προσφιλείς δραστηριότητες για τους άνδρες.
[ΗΜΕΡΗΣΙΑ]