promotional banner

Τα καλλυντικά ανεβάζουν την πεσμένη διάθεση των γυναικών


Καλλυντικά αξίας 65 ευρώ κουβαλούν καθημερινά μαζί τους οι γυναίκες, επιβεβαιώνοντας την αδυναμία τους στα προϊόντα αισθητικής.

Παρά την οικονομική κρίση η βιομηχανία καλλυντικών δεν έχει μπει σε ύφεση, αντιθέτως παρουσιάζει άνοδο στις πωλήσεις.

«Οι γυναίκες που αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού που ξοδεύει για την αγορά των καλλυντικών δεν θα σταματήσουν να είναι φιλάρεσκες από τη φύση τους» διευκρινίζουν εταιρείες καλλυντικών.
Όσον αφορά στα στατιστικά στοιχεία, τα προϊόντα μαλλιών βρίσκονται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού, αντιπροσωπεύοντας το 34,3% του συνόλου των αγορών.

Ακολουθούν τα προϊόντα περιποίησης σώματος με ποσοστό 20,7% και τα είδη μπάνιου με ποσοστό 17,1%.

Τα προϊόντα μακιγιάζ αντιπροσωπεύουν το 11,8% του κλάδου και αντιστοιχούν και ακολουθούν τα αρώματα με 11,1%.

Χαμηλότερα ποσοστά ωστόσο εμφανίζουν τα αντηλιακά και οι κρέμες σώματος με 4,6% και 5% αντίστοιχα, τα οποία όμως τους θερινούς μήνες εκτοξεύονται οι πωλήσεις.

Ο Κάρι Κούπερ, καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Λάνκαστερ, αναφέρει ότι οι γυναίκες ξοδεύουν χρήματα σε καλλυντικά για να ανεβάσουν τη διάθεσή τους, ακόμα και σε περιόδους οικονομικής κρίσης.
«Κατά τη διάρκεια της κρίσης πολλοί άνθρωποι αισθάνονται άσχημα λόγω των οικονομικών δυσκολιών. Άλλοι πάλι, όπως η πλειοψηφία των γυναικών, θέλει να απολαμβάνει ανέσεις ώστε να ξεφύγει από το μίζερο κλίμα που δημιουργείται. Νιώθει ξεχωριστή έτσι» αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Οι γυναίκες με πεσμένη διάθεση θέλουν να αισθανθούν όμορφες, με το να πάνε στο κομμωτήριο να κάνουν ένα διαφορετικό κούρεμα και χτένισμα, να φτιάξουν τα νύχια τους και να αγοράσουν προϊόντα ομορφιάς» συμπληρώνει.