Το Νέο Honda Insight αξιολογήθηκε σαν ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα της Ευρώπης, ορίζοντας το σημείο αναφοράς για τα υβριδικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των νέων ανεξάρτητων δοκιμών σύγκρουσης του Euro NCAP.
Το μοντέλο αξιολόγησης του Euro NCAP επικεντρώνεται στις συνολικές επιδόσεις ασφαλείας του οχήματος και προσφέρει στους καταναλωτές ένα πιο κατανοητό σύστημα βαθμολογίας. Αυτό λαμβάνει υπόψη του την ασφάλεια των επιβατών σε μετωπικές, πλευρικές, πάνω σε κολόνες και οπίσθιες συγκρούσεις, την προστασία των παιδιών, την προστασία των πεζών και τη διαθεσιμότητα βοηθημάτων του οδηγού.
Το Honda Insight έχει βαθμολογηθεί με άριστα - 5 αστέρια.
Το νέο μοντέλο αξιολόγησης, που εγκαινιάστηκε το Φεβρουάριο του 2009 χρησιμοποιεί ένα σταθμισμένο σκορ, συνδυάζοντας πολλούς τομείς ασφαλείας ενός αυτοκινήτου: προστασία ενηλίκων (50%), παιδιών (20%) και πεζών (20%) με ύπαρξη συστημάτων υποστήριξης ασφαλείας (10%).
Για να συντρέχουν οι προϋποθέσεις αξιολόγησης, πρέπει να τοποθετούνται συστήματα υποστήριξης ασφαλείας (VSA για τη Honda), στάνταρ στο 85% της γκάμας μοντέλων 2009 της EU 27.
Το Insight είναι το πιο πρόσφατο μοντέλων της Honda που έχουν βαθμολογηθεί με άριστα. Από τη στιγμή που λανσαρίστηκε το νέο πρότυπο αξιολόγησης του Euro NCAP, έχουν δοκιμαστεί άλλα 3 μοντέλα Honda, τα Civic, Accord και Jazz και όλα κέρδισαν 5 αστέρια.
Η νέα μέθοδος αξιολόγησης του Euro NCAP αντανακλά τη δέσμευση της Honda στη συνολική αυτοκινητιστική ασφάλεια, καταξιώνοντας τις δοκιμές ασφαλείας που χρησιμοποιεί εσωτερικά η εταιρία εδώ και πολλά χρόνια, προκειμένου να βελτιώσει την πραγματική παγκόσμια ασφάλεια. Στις εγκαταστάσεις δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ του τμήματος R&D του Tochigi, αναλύονται οι συγκρούσεις μεταξύ μοντέλων διαφορετικών μεγεθών και βαρών και δημιουργούνται λύσεις για τον περιορισμό των τραυματισμών, επιβατών και πεζών.
Η Ασφάλεια του Honda Insight
Vehicle Stability Assist
Το Vehicle Stability Assist (VSA) είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τον οδηγό να διατηρεί τον έλεγχο στο στρίψιμο, στην επιτάχυνση και στους ξαφνικούς ελιγμούς, φρενάροντας τον κατάλληλο τροχό και ρυθμίζοντας τη ροπή του κινητήρα, σύμφωνα με τις απαιτήσεις.
Φρενάρισμα
Αεριζόμενα δισκόφρενα 14" μπροστά και συμπαγείς δίσκοι πίσω διασφαλίζουν σταθερότητα στο δρόμο, που αναβαθμίζεται με τα Anti-lock Braking System (ABS), Electronic Brake-force Distribution (EBD) and Brake Assist (BA).
Advanced Compatibility Engineering (ACE)
Προϊόν του κέντρου δοκιμών σύγκρουσης ‘οχήματος με όχημα’ στο Tochigi, η δομή αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) αποτελεί τώρα ένα από τα ισχυρότερα διαπιστευτήρια ασφαλείας της Honda.
Η δομή ACETM είναι μία αποκλειστική σχεδίαση αμαξώματος της Honda που αυξάνει την προστασία των πεζών και τη συμβατότητα πρόσκρουσης σε μετωπικές συγκρούσεις. Η σχεδίαση ACE χρησιμοποιεί ένα δίκτυο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων που κατανέμουν την ενέργεια σύγκρουσης πιο ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα του οχήματος. Αυτό το βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης ενέργειας στις μετωπικές συγκρούσεις μειώνει τις δυνάμεις που μεταφέρονται στην καμπίνα των επιβατών και μπορεί να συμβάλλει στην πιο ομοιόμορφη κατανομή των φορτίων που μεταφέρονται στα άλλα οχήματα σε μία σύγκρουση.
Προστασία Πεζών
Το νέο Insight ενσωματώνει επίσης πολλά χαρακτηριστικά σχεδιασμένα για προστασία των πεζών. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να βελτιώσουν τρομερά τις πιθανότητες επιβίωσης ενός πεζού, αν χτυπηθεί από διερχόμενο όχημα.
Μεταξύ αυτών είναι: βάσεις υαλοκαθαριστήρων σχεδιασμένες για να αποσπώνται σε μία σύγκρουση, εμπρός βάσεις φτερών και μεντεσέδες καπό που απορροφούν ενέργεια, καθώς και μία ελεύθερη περιοχή κάτω από το καπό που προσφέρει περισσότερο χώρο για παραμόρφωση.
Αερόσακοι και Ζώνες Ασφαλείας
Σε όλα τα μοντέλα οι δύο εμπρόσθιοι και πλευρικοί αερόσακοι Supplemental Restraint System (SRS) συμπληρώνονται από πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, πλήρους μήκους, για προστασία των επιβατών μπροστά και πίσω. Υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων Emergency Locking Retractor (ELR) σε όλα τα καθίσματα, και οι εμπρός διαθέτουν προεντατήρες με περιοριστές φορτίου - Energy Absorption (EA) 2 σταδίων. Επιπλέον, πίσω, βάσεις ISOFIX διασφαλίζουν τη σωστή και ασφαλή τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων.
Ενεργά Προσκέφαλα
Το Insight εφοδιάζεται επίσης με ενεργά προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα που μειώνουν τις πιθανότητες τραυματισμού του αυχένα σε οπίσθιες συγκρούσεις. Καθώς ο επιβάτης πιέζεται στην πλάτη του καθίσματος, μία άκαμπτη πλάκα στο κάθισμα πιέζει ένα σύνδεσμο στο προσκέφαλο, ωθώντας το προς τα πάνω και προς τα εμπρός, ώστε να στηρίζει το κεφάλι του.
Η Honda λανσάρισε στην αγορά το πρώτο Insight Hybrid το 1999 και η νέα έκδοση ξεκίνησε να πωλείται στην Ευρώπη την άνοιξη του 2009. Το νέο Insight είναι το αποκορύφωμα άνω των 20 ετών εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας και άνω των 35 ετών εξέλιξης των βενζινοκινητήρων χαμηλών επιπτώσεων, που ξεκίνησε με τον CVCC το 1972.
Αυτή η εμπειρία και τεχνική γνώση επέτρεψε στη Honda να εξελίξει τα στοιχεία και εξαρτήματα στο σύστημα του ΙΜΑ, έτσι ώστε να παράγονται με χαμηλότερο κόστος, χωρίς να υπονομεύονται οι επιδόσεις, η ασφάλεια ή η αντοχή.
Κατανάλωση Καυσίμου και Εκπομπές Ρύπων του Honda Insight
Εκτός από την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας του, το Insight αποδεικνύει επίσης τη δέσμευση της Honda στο περιβάλλον. Η κατανάλωση καυσίμου (στο μικτό κύκλο) είναι 4.4 l/100km, ενώ οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται στα πολύ χαμηλά επίπεδα των 101g/km.
Η Honda έχει επικεντρωθεί στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που θα προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου στην καθημερινή πραγματικότητα, λαμβάνοντας υπόψη τις αληθινές συνθήκες οδήγησης.
Η Honda δημιούργησε ένα προσιτό, αποδοτικό και υποδειγματικά οικονομικό σε κατανάλωση όχημα χαμηλών εκπομπών ρύπων, αλλά με το κατάλληλο οδηγικό στυλ και τις σωστές τεχνικές οδήγησης μπορεί να αξιοποιηθεί ακόμα περισσότερο η υβριδική τεχνολογία.
Το σύστημα Eco Assist που εξελίχθηκε για το Insight, εκπαιδεύει τον οδηγό, βοηθώντας τον να πετυχαίνει τη βέλτιστη δυνατή οικονομία καυσίμου.
Το μοναδικό σύστημα εκπαίδευσης οδηγού του Insight σηματοδοτεί μία νέα εποχή αυτοκίνησης, όπου κατασκευαστές και οδηγοί μοιράζονται την ευθύνη για την τελική κατανάλωση καυσίμου.
- Σχέσεις και Σεξ - 3 άρθρα κάθε μέρα. Στις 11 το πρωί στις 5 το απόγευμα και στις 11 το βράδυ.
- Αρκάς - Κάθε βράδυ στις 11:30
- Πρόγνωση Καιρού - Κάθε βράδυ στις 11:45
- Σαν Σήμερα - Κάθε βράδυ στις 00:00
- Εναλλακτική αθλητική ενημέρωση - Κάθε βράδυ 00:00-02:00
Πιο δημοφιλή Θέματα στο Tv-Greek
- Αρκάς: Ο Παντελής και το Λιοντάρι 2
- Πτώση της ερωτικής διάθεσης;
- Παράξενα της Φύσης - Φωτογραφικό Αφιέρωμα
- Χάσε τα κιλά που πήρες το καλοκαίρι
- Frankfurt Motor Show (Μέρος 2)
- Γραβάτες για τους φίλους του iPod
- Έχουν διάθεση για σεξ οι έγκυες γυναίκες;
- Οι ελληνικές ταινίες δεν πάνε Θεσσαλονίκη
- Φτιάχνουν Ι.Χ. από «πράσινο» ατσάλι
- Με δημόσιο μαστίγωμα θα τιμωρηθεί ζευγάρι,επειδή έκαναν σεξ στο αυτοκίνητο.
- Eurovision: Απειλεί για αποκλεισμό χωρών
- Ιστορία της Εκκλησίας της Κύπρου - Συνέχεια
- Sex: Τί δεν σας αρέσει;
- Η ερμηνεία των ονείρων
- Το πρώτο περιοδικό με ενσωματωμένη διαφήμιση βίντεο
- Ισορροπημένη και σωστή διατροφή στη δουλειά
- Άλλαξε φύλο στα 12 χρόνια του
- Αρκάς: Ο Παντελής και το Λιοντάρι
- Bρικόλακας! έχει αναστατώσει χωριό στη Σερβία
- Σημείο G στον άνδρα
- Ολα όσα πρέπει να ξέρετε για τις εκλογές
- 12 τρομαχτικά χειρουργικά εργαλεία από το παρελθόν
- Ανέκδοτο … με επίκαιρο νόημα
- ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ:Το νέο βίντεο κλιπ των Rammstein "Pussy"
- Είναι επικίνδυνες οι κατσαρίδες;
- To Facebook αποκτάει voice chat
- Οι 4 στους 10 ψάχνουν δουλειά πάνω από ένα χρόνο
- Πρόβλημα στην ανδρική λίμπιντο;
- Το μονοθέσιο του Ολυμπιακού στην Ελλάδα
- 5 λόγοι για να μην εμπιστεύεστε το GPS σας
- Το πιο τρελό όχημα - Δείτε το βίντεο
- Και τραγουδιστής ο Ηλίας Μαμαλάκης
- No smoking…και στους εξωτερικούς χώρους!
- Οδήγηση στην Ινδία - Δείτε το βίντεο
- Απίστευτη ληστεία σε Sex Shop - Δείτε το βίντεο
- 5 διατροφικές γκάφες που παχαίνουν
- Πόσο κοιτάμε καθημερινά το αντίθετο φύλο;